جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۱
کد خبر: ۸۲۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

مسابقه «خانه‌های عمودی» در فرهنگسرای مهر

فرهنگسرای مهر به منظور ارتقاء نظم و انضباط و تقویت روحیه قانون‌گرایی در مجتمع‌های مسکونی مسابقه‌ای را با عنوان «خانه‌‌های عمودی» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مسابقه برگه‌ای که حاوی یک مجموعه داستان مصور دنباله‌دار است با روایت یکی از معضلات موجود در آپارتمان‌ها، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. شرکت کنندگان پس از آن باید با دیدن تصاویر و رسیدن به جواب مسابقه، آن عبارت را به سامانه پیامکی به شماره 2000183719 ارسال نمایند. در پایان این مسابقه به 19 نفر از برندگان به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

شناخت و مراعات حقوق همسایگی، تقویت ارتباط و صمیمیت همسایه‌ها، ارتقای همدلی و همراهی شهروندان در رفع نیازمندی‌های یكدیگر، حرمت همسایه در دین اسلام، تاكید و ترویج مسئولیت‌های متقابل همسایگی و نیز تشویق همسایگان به رعایت قوانین و مقررات ضمن برقراری نظم و انضباط در آپارتمان، اهمیت حفظ حریم همسایگی و تاثیر خوش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رفتاری با همسایگان در زندگی فردی و اجتماعی انسان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت و دریافت برگه‌های مسابقه تا 19 شهریورماه به فرهنگسرای مهر واقع در خانی‌آبادنو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌: 55033900  تماس بگیرند. 

نظر شما